05 - 06 грудня 2019 р. відбувся психолого-педагогічний тренінг з теми «Проблеми дошкілля – пошук рішень на основі інноваційної методики комунікативної групової взаємодії – «формат Кола» для педагогів дошкільної ланки освіти м. Енергодар на базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №7 «Теремок» УО Енергодарської міської ради Запорізької області.
Тренери: Байєр Ольга Миколаївна, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної освіти та Переверзєва Аліна Миколаївна, вихователь-методист ДНЗ №219, сертифікований тренер за зазначеною комунікативною методикою.
У заході взяли участь 28 працівників ЗДО різних категорій: завідувачі/директори, вихователі, психологи, соціальний педагог, вихователі-методисти ЗДО м. Енергодар.
Учасники прослухали міні-лекції та взяли активну участь в обговорені сучасних проблем дошкілля а також у вправах та практичних завданнях, що дозволило їм опанувати зміст методики пошуку рішень у форматі кола на достатньому рівні.
Кафедра дошкільної освіти висловлює подяку Середі Тетяні Іванівні- методисту НМЦ та Вавіловій Надії Іванівні, керівнику ДНЗ №7 м. Енергодар за створення комфортних умов для проведення тренінгу.
19-20 листопада 2019 р. відбувся психолого-педагогічний тренінг «Проблеми дошкілля – пошук рішень на основі інноваційної методики комунікативної групової взаємодії – «формат Кола» для педагогів дошкільної ланки освіти на базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №219 «Сонячний зайчик» Запорізької міської ради Запорізької області (завідувачка Ясир Л.Л.)
Тренери: Байєр Ольга Миколаївна, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної освіти та Переверзєва Аліна Миколаївна, вихователь-методист ДНЗ №219, яка має сертифікат тренера за зазначеною комунікативною методикою.
У заході взяли участь 32 працівника дошкільної освіти різних категорій: спеціалісти ВО ОТГ, СР, психологи, дефектологи, вихователі-методисти, вихователі ЗДО та обласного спеціалізованого будинку дитини «Сонечко» .
Учасники прослухали міні-лекції та взяли участь у вправах та практичних завданнях, що дозволило їм опанувати зміст методики на достатньому рівні.
Кафедра дошкільної освіти висловлює подяку керівництву ДНЗ №219 за створення комфортних умов для проведення тренінгу і презентований досвід роботи його учасникам.
23-24 жовтня 2019 р. відбувся психолого-педагогічний тренінг «Проблеми дошкілля – пошук рішень на основі інноваційної методики комунікативної групової взаємодії – «формат Кола» для педагогів дошкільної ланки освіти на базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Казка» УО Мелітопольської міської ради Запорізької області.
Тренери: Байєр Ольга Миколаївна, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної освіти та Переверзєва Аліна Миколаївна, вихователь-методист ДНЗ №219, яка має сертифікат тренера за зазначеною комунікативною методикою.
У заході взяли участь 24 працівника дошкільної освіти різних категорій: вихователі, психологи, музичний керівник, вихователі-методисти ЗДО м. Мелітополь.
Учасники прослухали міні-лекції та взяли участь у вправах та практичних завданнях, що дозволило їм опанувати зміст методики на достатньому рівні.
Кафедра дошкільної освіти висловлює подяку Жаравіній Оксані Вікторівні, керівнику ДНЗ №2 м.Мелітополь за створення комфортних умов для проведення тренінгу.
19-20 березня 2019 р. відбувся психолого-педагогічний тренінг «Проблеми дошкілля – пошук рішень на основі інноваційної методики комунікативної групової взаємодії – «формат Кола» для педагогів дошкільної ланки освіти на базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №219 «Сонячний зайчик» Запорізької міської ради Запорізької області (завідувачка Ясир Л.Л.)
Тренери: Байєр Ольга Миколаївна, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної освіти та Переверзєва Аліна Миколаївна, вихователь-методист ДНЗ №219, яка має сертифікат тренера за зазначеною комунікативною методикою.
У заході взяли участь 26 працівників дошкільної освіти різних категорій: спеціалісти ВО ОТГ, СР, психологи, дефектологи, вихователі-методисти, вихователі ЗДО.
Учасники прослухали міні-лекції та взяли участь у вправах та практичних завданнях, що дозволило їм опанувати зміст методики на достатньому рівні.
Кафедра дошкільної освіти висловлює подяку керівництву ДНЗ №219 за створення комфортних умов для проведення тренінгу і презентований досвід роботи його учасникам.